Ta en selfie med Anna-Lisa - vinn Flickorna i speceriaffären!

Charlotte, gammal arbetskamrat och en av dem som testläser mina bokmanus (och ser till att böckerna
blir bättre än den allra första versionen), slank in i bokhandeln i Kiruna när hon var där på besök
och behövde en present till en kompis.
Hon skickade en bild som inspirerade mig till en tävling.

Det vore kul att se var ni som köpt "Anna-Lisas Antik" i en fysisk affär hittade boken.
På Pocketshop på Söder i Stockholm, eller på en bokhandel i en småstad ute i landet?
Kanske på Coop i Rimbo eller Flygfyren i Norrtälje?
Så, här kommer tävlingen där du kan vinna ett signerat exemplar av den fristående uppföljaren
"Flickorna i speceriaffären", som kommer ut i mitten av augusti::

1) Ta en bild på dig själv med "Anna-Lisas Antik" i/utanför affären där du köpt den. Mejla bilden
till [email protected] Skriv BOKTÄVLING i mejlets ämnesrad. Berätta var bilden
är tagen, vad du heter och några rader om boken (till exempel: var den till dig själv eller en present,
vad fick dig att plocka upp just den boken från bokhandelns hylla, varför vill du vinna uppföljaren?).
2) Varje söndag under sex veckor (med start nu på söndag den 6 juli) drar jag en vinnare
bland de inskickade bilderna och publicerar bilden på vinnaren här på bloggen.
(Om du vill skriver jag bara ut ditt förnamn i blogginlägget.)
3) När "Flickorna i speceriaffären" kommer från tryckeriet i augusti skickar jag ett  rykande färskt,
personligt signerat,  ex till var och en av de sex vinnarna.

Jag ser fram emot era bilder!




1 Frida B:

skriven

Läs gärna min retroblogg. Mycket bilder och fakta om loppisfynd och retroprylar! Välkommen till http://www.fridasretro.blogg.se/

Svar: Brukar inte släppa igenom reklamkommentarer, men okej då :-)
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: