Hon ger er allt det gamla goda

Förr i tiden (läs: innan jag började skriva romaner) uppdaterade jag min blogg
nästan varje dag. Numera hinner jag inte riktigt med bloggen, och litet dåligt samvete för att jag
så sällan gör inlägg. Därför vill jag tipsa er om en retroblogg som ger valuta för klicken:
Allt det gamla goda, som drivs av Stina på bilden.
 
Stina skriver passionerat om just allt det gamla goda. Vi får följa inredandet
av hennes och pojkvännens funkispärla...
 
... och hänga med till platser med en historia från alldeles nyss, men ändå länge sedan.
Stina tar oss med till nedlagda butiker på svenska landsbygden - men också
till loppisar i Berlin och New York.
 
Här var hon på vintagemässa och plåtade vackert.
 
Missa inte kategorin Dockskåp. Stina inreder dockskåp så att man vill flytta in i dem.
Kort sagt, ni som minns hur Femtiotalsjakten var överallt med kameran
hela tiden och saknar de inläggen litet grann - titta in hos Allt det gamla goda!
(Och här också ibland, annars kommer jag att sakna er.)
1 DeBeer/Mangania/Erica:

skriven

Detta är en härlig pingla på alla sätt, tjohoo för henne ;-D

2 Skaffaren:

skriven

Jag vill också rekommendera spättan Stina, den genuina.
Min varjedagsrutin har mer och mer glidit över till Instagram, men understundom får jag till ett inlägg.

3 Maria S:

skriven

Tack för trevliga mail! Blir helt SJUK av hem- och loppislängtan. Nu ska jag vidare in på bloggen du tipsade om.

4 Gila:

skriven

Ja hon är toppen hon pinglan Stina!

5 Christin:

skriven

Ja den är också jättetrevlig, bloggen du tipsar om.

Kommentera här: