Julklappstider: Nu kan du köpa mina böcker direkt av mig - signerade

Mysigaste klappen till farmor, brorsan, bästa vännen - eller dig själv (en undersökning från förra året
visade att var fjärde stockholmare någon gång behållit en julklapp som från början varit avsedd för någon annan): Mina feelgood-romaner "Anna-Lisas Antik" och "Flickorna i speceriaffären".
Nu i julklappstider kan du beställa dem direkt från mig, signerade som du vill ha dem.
Du kan också få dem inslagna i roligt presentpapper.
Info om hur du beställer, betalar och vad portot blir finns sist i det här inlägget.
 
"Flickorna i speceriaffären" (Förlaget Orda, 2014).
Inbunden. 149 kr plus porto.
Recension här.
 
UPPDATERING: SLUTSÅLD.
"Anna-Lisas Antik" (Förlaget Orda, 2013).

Pocket. 45 kronor plus porto.
Recension här.
 
Om du köper en eller flera inbundna böcker slår jag in boken/böckerna
(eller skickar med) presentpapper i retrostil. Men jag har bara ett eller två ark
av varje motiv så ... först till kvarn.
  
 
 
 
 
 
 
Presentpapperet, som kommer i ett block med tio ark, är köpt i Frankrike
och finns också i Holland, vet jag. Har inte sett det här i Sverige.
OBS! Jag säljer inte papperet separat.
Inte heller är duken "Julköping" på de första bilderna till salu.
 
SÅ HÄR GÖR DU OM DU VLL KÖPA EN BOK:

1) Mejla mig på adressen [email protected] och ange vilken bok/vilka
böcker du vill ha och hur många exemplar. Skriv JULKLAPP i ämnesraden.
Berätta hur du vill ha boken signerad (mottagarens namn och eventuell specialhälsning).
Om du köper en eller flera inbundna böcker får du boken inslagen (eller
papperet medskickat, om du vill ha det så). Inget presentpapper vid köp av pocketen.
Ange vilket/vilka av presentpapperen du vill ha. Skriv gärna ett andra- och
tredjeval också, eftersom det bara finns en eller ett par ark av varje motiv.
När ett motiv tar slut tar jag bort den bilden här i inlägget.

2) Jag mejlar dig ett svar där du får information om hur du betalar.
Jag skickar inom tre dagar efter betalning.

3) Jag skickar i Postens gröna förfrankerade gröna kuvert.
Portokostnad:
1 inbunden eller 2 pocket: 45 kr
2 inbundna eller 1 inbunden + 1 pocket eller 3-5 pocketar: 69 kronor
Nästa portonivå är XL-kuvertet för 89 kronor.

4) Jag säljer för förlaget, så du får naturligtvis kvitto.


1 Anta Snaque:

skriven

Åh, så "synd" att jag redan har köpt böckerna! Det hade ju varit jättefint att beställa direkt från dig, få dem signerade och dessutom så läckert inslagna. :D
Grattis till alla som får dem i julklapp!

Svar: Fast jag är ju glad att du köpt böckerna! :-) Jag gör bara den här specialen ibland, som till mors dag och jul. Roligt, men tidskrävande!
Eli Åhman Owetz

2 Monica:

skriven

Roligt att se alla motiven, det gicj ju inte då,eftersom blocket var inplastat. Oväntat fint faktiskt!☺️

Svar: Fantastiskta! Ska rama in ett par av motiven.
Eli Åhman Owetz

3 Angela Wall:

skriven

O sträck läste båda böckerna o måste prov baka Rimbo bullar :) skulle du komma till Mjölby? Mvh Angela

Svar: Ja, det är klart du måste provbaka Rimbobullar! Det allra viktigaste är att få degen riktigt lätt och smidig. Ja, jag kommer till Mjölby bibliotek nästa onsdag den 4 december kl 18.30. Pratar om mina böcker och om retro. Bokhandeln är där och säljer mina böcker, som jag signerar. Det ska bli så roligt att få komma till Östergötland!
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: