Kom till Mjölby!


Det började med att jag fick se ett par gröna köksluckor i ett 50-talskök ...
och nu skriver jag på min tredje roman.
Den 4 december besöker jag Mjölby bibliotek och berättar om mina böcker
och om den kringelikrokiga vägen till att jag började skriva dem. Och så kommer
jag att läsa ett kapitel ur den tredje boken om  Anna-Lisa Johansson, den
som kommer ut först i slutet av nästa sommar ...
Biblioteket samarbetar med Mjölby bokhandel, som säljer mina
böcker på plats. Jag signerar förstås.

Vi ses!

1 Christin:

skriven

Så trevligt. Lycka till med framförandet!
Bor för långt ifrån och blir lite smått avundsjuk på dom som får höra dej berätta din historia och läsa högt ut tredje boken :-)

Svar: Tack! :-)
Eli Åhman Owetz

2 Gunilla Arneström:

skriven

Tack ,vilken härlig bok Anna-Lisas Antik ,jag har skrattat gott genom hela boken ! Var mycket lättläst
o läste ut den över en helg. Nu har jag bokat din nästa bok Flickorna..... på vårat bibliotek

Svar: Hej Gunilla! Tack för att du hörde av dig med ord som gör mig väldigt glad!
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: