Gott Nytt År!

Som traditionen bjuder önskar jag Femtiotalsjaktens läsare ett gott nytt år med en bild på
sparkstötting. I år är det fläckvisa puder ni ser på bilden den enda snön här i Roslagen när
det gamla året strax går över i ett nytt. Årets nyårsspark fraktar mina tre feelgood-romaner
i Anna-Lisa-serien, den tredje (En sommar på luffen) kom ut i september.
Jag vill tacka alla som köpt, lånat, läst och/eller hört av er om mina böcker under året.
Gott Nytt År!
 
Nyårshälsningen 2014.
... och 2013.
2012 ...
... och 2011, då sparkarna blev kvar på magasinet.
2010 ...
... och 2009.
Och till sist, fast den bilden var ju först, den fantastiska blankisen 2008.

Återigen, ett riktigt Gott Nytt År till er alla!
1 Anta Snaque:

skriven

Önskar dig ett fint slut på 2015 och ett riktigt
GOTT 2016!

2 Siv:

skriven

God fortsättning!
Jag älskar dina Anna-Lisa böcker! Hoppas du skriver mer i den serien.

Svar: Tack, Siv! Ja, det blir en fjärde och sista del i Anna-Lisa-serien.
Eli Åhman Owetz

3 kiosktanten:

skriven

Tack för ett fint läsår med spännande
läsning, i form av Anna-Lisa och en jätterolig
blogg. Hoppas på mer läsning i bägge
kategorier.
Ha ett jättefint 2016 och all
lycka i fortsättningen
kram Åsa

Svar: Tack, Åsa! Och allt gott till dig!
Eli Åhman Owetz

4 Christin:

skriven

Gott Nytt År! Jag ser fram emot fjärde boken om Anna-Lisa och gärna fler blogginlägg också. En ny retrospaning på gång kanske?

Svar: Ska försöka blogga litet oftare, Christin :-) Och spaning, ja, intressant...
Eli Åhman Owetz

5 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Gott nytt år!!

6 Anta Snaque:

skriven

Smyger in och säger Grattis till Vem vet mest-vinsten! Jättekul! Ha en trevlig Londonresa med många spännande loppisar och fina fynd!

Svar: Hej Anta! Tack! Blev själv förvånad när repriser på vårsäsongen började rulla häromkvällen. Har inte kommit iväg till London men längtar!
Eli Åhman Owetz

7 Gila:

skriven

Gott nytt loppisår!

Svar: Detsamma!
Eli Åhman Owetz

8 Anonym:

skriven

Hej! Vet inte om jag kommit rätt!
Jag är på jakt efter en blå elefant. Gunnar Ander heter formgivaren. Om du har eller kan tipsa vartjag kan vända mig för att hitta en!
Mvh L8

Svar: Hej! Svår att hitta, säger mina retrovänner. Tradera, antikmässor etc är tipset. Lycka till!
Eli Åhman Owetz

9 Anonym:

skriven

Vill ge min dotter Märtha "En sommar på luffen". Hon kommer att älska den lika mycket som jag. Jag avundas alla er som ännu inte läst serien. Ni har många härliga timmar framför er tillsammans med Anna-lisa. Men det ryktas ju att det ska komma en fortsättning. Jag längtar!

Kommentera här: