Välkomna! Här signerar jag mina romaner i december

 
Efter två julmarknader är det nu dags för mig att signera mina romaner i några trevliga boklådor.
Du som läst och gillar Anna-Lisa-serien - visst skulle väl syrran, mamma eller bästa vännen också tycka
om att få läsa om kärlek, äventyr och landsbygdsmys?
I så fall:
Här hittar du mig och bästa julklappsböckerna framöver.
Kontorshuset, Östhammar. Nu på lördag  5 december kl. 11-13.
Akademibokhandeln, Lidingö.  Fredag 11 december kl. 16-18
Sigtuna bokhandel. Lördag 12 december kl. 12-14.

Vill du köpa signerade böcker direkt av mig så går det också bra.
Jag säljer nya En sommar på luffen och inbundna Anna-Lisas Antik för förlaget och skickar med posten.
Pris: 150 kr/bok + frakt (45 kr/en bok eller 75 kr/två böcker). Jag har Swish.
Vill du beställa?
Mejla beställning till [email protected]

 

Kommentera här: