Äntligen! Snart kan du lyssna på böckerna i Anna-Lisa-serien

 
Änltigen kan jag svara Ja! på en vanlig fråga som jag får när jag är ute och signerar
mina romaner. Nämligen: Finns Anna-Lisa-serien som ljudböcker?
Under våren ger World Audio Publishing ut hela serien, en bok i månaden.
Först ut är Anna-Lisas Antik, i slutet av februari.
Du som har Storytel kan redan nu ställa hela serien i din bokhylla.
Och serien har fått nya omslag nu när böckerna blir ljud. Fina, eller hur?
 
Katrine Kolström heter illustratören. På omslaget till Flickorna i speceriaffären
(kommer som ljudbok i slutet av mars) har hon tagit fasta på trekaffet, en av
höjdpunkterna i Anna-Lisas butik.
 
Och här är stjärnhimlen i En sommar på luffen (ljudbok i slutet av april)..
Jag är verkligen så glad över att mina romaner nu ska komma ut som ljudböcker,
just eftersom så många har frågat efter det. Jag har själv inte hört dem än,
men när jag lyssnar på andra böcker där Karin Mannerström är uppläsare hör
jag att Anna-Lisa får helt rätt röst.

1 Bill:

skriven

Kul! Vi fyller våra bokhyllor i detta nu.

Svar: Underbart!
Eli Åhman Owetz

2 kiosktanten:

skriven

Oj vad kul att få lyssna till böckerna. Det blir härligt att varva ner med
Anna-Lisa. Vet du var man kommer kunna köpa böckerna ?
Jättegrattis och lycka till
Hälsar kiosktanten.

Svar: Kul! Och tack! De kommer att finnas hos nätbokhandlar och fysiska bokhandlar, men jag vet ännu inte vilka bokhandlar.
Eli Åhman Owetz

3 Loppismormor:

skriven

Men åh så bra! Äntligen! =)

Kommentera här: