Gott Nytt Bok-År!

Gott Nytt År! vill jag önska alla som fortfarande tittar in här på bloggen
då och då, trots att den för en tynande tillvaro. Liksom många andra retrobloggare
har jag flyttat över till Instagram, där du hittar mig som @femtiotalsjakten.
Numera har jag också  en författarsida - eliahmanowetz.com - där jag berättar
om mina romaner och mitt liv som författare och där du hittar info om signeringar
och var du kan köpa mina böcker. (Bilden: Thor Modéen-rummet på Regnagården.)
 
 
Den 19 januari kommer min nästa roman ut. Den heter Hemma hos Bettan.
Handlingen:
"De tre barndomsvännerna Bettan, Matte och Carina har fastnat i en grå vardag.
De bestämmer sig för att åka tillbaka i tiden, till utsvängda jeans, blå Blend och Kiss.
Till Bettans sommarställe där allting en gång började i mitten av 70-talet, och där  … "
Läs mer här.
 
Till sist, den traditionella sparkbilden. I år var det barmark
och tio grader varmt på nyårsafton. Sparken står och tittar längtande
på den blanka isen, som tyvärr är alldeles för tunn.
Sparkbilder från åtta år tillbaka ser du här, i 2015 års nyårsinlägg.
 
Än en gång, Gott Nytt År, och hoppas att ni ska få ett år fyllt av läsupplevelser!
 
 
1 Anta Snaque:

skriven

God fortsättning på det nya året, Eli! Trevligt och spännande att börja det med en ny bok. :)
Ha det gott!

Svar: Tack! Och detsamma till dig!
Eli Åhman Owetz

Kommentera här: