Feelgood för hela slanten

Som ni har märkt händer det ingenting  här på bloggen längre. Det beror på att jag inte har tid
att blogga, eller knappt ens gå på loppis. Men - istället skriver jag feelgood-romaner.
I oktober kommer Anna-Lisas val, den fjärde och sista, fristående, delen i Anna-Lisa-serien.
I de tidigare böckerna har Anna-Lisa bland annat gått på luffen, öppnat retrobutik i en nedlagd
lanthandel och mött kärleken. I Anna-Lisas val slår hon till och blir auktionsutropare.
Och valet i bokens titel? Ja, det står mellan två män, och vilka det är vet ni som läst
de tre första böckerna...
Om du vill veta mer om mina romaner och mitt författarliv så är du välkommen att titta in
på min hemsida eliahmanowetz.com

PS.Det har dykt upp en annan blogg med namnet Femtiotalsjakten, sedan jag släppte
betaldomännamnet med endast .se efter bloggnamnet (min blogg heter femtiotalsjakten.blogg.se).
Den bloggen är alltså inte min.

Kommentera här: