Det var bara en tidsfråga...


... innan jag skulle falla, och köpa en svart gipsstaty. Den väntade på mig
högst upp på en hylla hos Kupan i Gimo. Litet naggad. 20 pix. Guilty pleasure.
(Här sa jag ALDRIG...)


Eftersom alla hämningar nu har släppt så kör vi på. Jag tycker på allvar
att det rosa kakfatet i glas som fanns hos antikhandlaren i Hökhuvud är fint.
Femtiotalsmannen bara log.


Det här var en förtrollad dag. I morgon ska ni få titta in hos Iris i Tierp,
där jag köpte kudden på bilden. Hon driver en ljuvlig hattaffär - sedan
1950-talet....
1 Tusse:

skriven

Mode-IRIS? i Tierp?

Ja! Ja!! Ja!!!

2 Yvonne:

skriven

Du jag gillar också kakfatet av någon konstig anledning.

Får mig att tänka på koi-fiskar...

3 Skaffaren:

skriven

Jag erkänner.

Jag har en gipshare. Plaster Bunny?

4 Anna:

skriven

Kakfatet var lite skoj, finare ju mer man tittar på det :)

Kolla gärna min nya blogg. Jag hade en mer personlig blogg tidigare där jag blandade loppisfynd med vad vi gjort på dagarna. Nu har jag en ny blogg som är mer intressant för folk som inte vill läsa om när vi käkar middag hos släkten ;)

5 Monet:

skriven

Oh, My God!!



Nåja, som du själv skriver, vad annat var väl att vänta:-D

6 Libby:

skriven

Tusse: Coming up...

Yvonne: Skönt att fler har samma goda smak som jag :-)

Skaffaren: Easter Plaster Bunny, kanske?

Anna: Ska kolla! Juste namn på bloggen!

Monet: Mon Dieu! menar du.

7 Moster Mjölgumpa:

skriven

Äntligen! som Fylking sa. SOM jag har väntat på att du skulle tillåta dig själv att införskaffa en sådan skönhet;-)

8 Libby:

skriven

Moster Mjölgumpa: Jag bara väntade på att du skulle se detta inlägg :-)

Kommentera här: