Rutigt är rätt


Låt mig presentera mitt senaste loppisfynd: Kylväskan. 20 pix för en rolig väska med
bra kyla, jag testade den i går. De vita plasthandtagen känns 1960-tal och rutorna matchar
baksätesfilten i min bil, där väskan kommer att bo i sommar.
Nu får vi se vad lördagsloppisarna har att bjuda på...

1 randiga tråden:

skriven

Så snyggt.

2 IngenFara:

skriven

Ursnygg. Hoppas du får fynda fint på lördagsloppisarna.

3 Tusse:

skriven

En femtitalsbrallis i skotskrutig kjol -

å vad denna väska är praktisk och cool!

4 Kerstin:

skriven

Fantastisk! Vilken lycka!

5 Lybtar:

skriven

Sommar, sol och loppisar. Guuud vad man längtar.

6 Libby:

skriven

Alla: Ja, väskan är snygg, från rätt tid - och är hel och fungerar. Det där sista gäller ju inte alltid prylar man hittar.

Lybtar: JA, det gör man. Men nu börjar det!. I dag besökte jag två loppisar - och passerade två för sent (de hade stängt).

Kommentera här: