Och vinnaren är.....


... bloggaren Leta Retro! Vi pratar om tävlingen "Länka till min lägenhetsannons
på Hemnet och var med i utlottningen av passande present". Nu hoppas jag
bara att presenten som är på väg passar (nej, det är inte en katt).
Stort tack också till er andra som också var med och spred nyheten om
att en retro-etta fanns till salu.
Och - ni som ännu inte upptäckt den eminenta bloggen Leta Retro, ta en titt.
Hon skannar av auktionsföretagens kataloger och presenterar retrogodbitarna,
med kunniga och roliga kommentarer.

1 Sandra:

skriven

Vilket snyggt paket! Nyfiken på innehållet! Grattis till Leta Retro!

2 Linda:

skriven

Grattis Ulrika! :)

Bara det fina paketet med snyggt papper och läckert kort är en present i sig, ska bli kul att se vad som finns inuti...

3 Ulrika på Leta Retro:

skriven

Gissa om jag är nyfiken! Jag som aldrig vinner något!



Tack Eli för de fina lovorden!

4 enannanhelena:

skriven

Tycker också att pappret är fullständigt ljuvligt, lite Kustorica över det hela, ja ni vet filmen; "svart katt, vit katt" De ser ut att har så fint swing i kroppen, missarna. Inte konstigt att alla snubbar vill vara katt...

:)

Glad Påsk!

/helena

5 Emelie:

skriven

Åh, jag gillar din blogg!

6 FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

skriven

sounds good ! (:

Kommentera här: