Det stod ju mitt namn på den resväskan...


... så visst gick jag tillbaka till Pippin Home och slog till. 75 dollar var inte prutbart, deras
policy är att de sänker priset först om föremålet stått osålt i tre månader. Men väskan av märket
American Tourister är värd varenda cent.




"Tiara" heter modellen.
Väskan var helt fräsch inuti.
Och snart står verkligen mitt namn på den!
1 Ulrika:

skriven

Åh det är verkligen en exakt sådan jag är på jakt efter och den jakten har pågått en bra tag nu måste jag säga. Lyllos dig! :)

2 Randiga Tråden:

skriven

Den är bara så vacker.

3 Annica:

skriven

Det är verkligen ursnygg!

4 khina:

skriven

Den är ju bara ... helt underbar!! Gratulerar!

5 Anna:

skriven

Bra beslut! Den är underbar!

6 Christin:

skriven

Den är fantastiskt fin. Tur du gick tillbaks, och tur den fanns kvar.

7 Ann-Charlotte:

skriven

bra köp, den är helt underbar!

8 Cicci Feinstein - fotograf:

skriven

Jisses så charmig! Tror du den är till för att innehålla någonting särskilt, med tanke på formen? Den ser ju väldigt robust ut också!

9 eli:

skriven

Alla: Vad roligt att ni delar min smak. Jag är verkligen glad över väskan och kommer att använda den som övernattningsväska. Lagom stor för det.

Cicci Feinstein: Ja, det undrar jag också? Den är robust, hårdplast och klarar nog en del törnar.

10 sandra:

skriven

Helt underbaaaar!

11 Jörgen Bergfors:

skriven

Ni missar väl inte MoMa när ni är i NY?

12 Moster Mjölgumpa:

skriven

Värd varje dime. Vad får man för $75? Förvisso är jag inte ute så ofta, men kan det motsvara 6 öl på krogen?

13 Gila:

skriven

Fantastiskt underbar!

14 Sara - Pillrigt:

skriven

åh vilken häftig!

15 The StarChief:

skriven

Mycket snygg väska, skulle jag själv kunna tänka mig

16 Linda:

skriven

Bra att du köpte den, du hade säkert ångrat dig annars. Hur ofta trillar man över en såhär fin väska i så pass bra skick? Den är verkligen superläcker!

17 Monrou:

skriven

Åh, Gud va fin! Lite avis faktisk :)

Kommentera här: