Antikvärldens reportage satt fint


Det var en rolig dag då och en rolig dag i dag - när nya numret av "Antikvärlden" damp ned,
med reportage från Antikvärldens dag i Solnahallen. Rutgers och mitt bord, där Bengt Ruda-fåtöljen
fick agera blickfång, är inledningsbild. Rutger skymtar bakom bordet i sin BP-tröja. Helt rätt att dra
stort på den bilden, säger jag i egenskap av gammal redigerare :-) 


Eventuella nya läsare som hittat hit genom att Femtiotalsjakten
nämns i bildtexten hälsar jag hjärtligt välkomna.
Här hittar ni ett inlägg med "Best of Femtiotalsjakten".


Och mitt blogginlägg från Antikvärldens dag hittar du här.

1 Ulrika på Leta Retro:

skriven

Bilden blir man verkligen glad av :) Undrar varför inte jag fick Antikvärlden?!!!!!

2 Allt det gamla goda:

skriven

härligt att du var med i tidningen, och ert bord såg ju alldeles förträffligt ut.. där hade man velat vara och fynda..

3 Karoline:

skriven

fantastiskt roligt och fint reportage!

4 Randiga Tråden:

skriven

Jättefin bild på ert bord. Vilken fantastisk dag vi hade där med våra bord och alla underbara människor, det gör vi om nästa år. Hälsa Rutger.

5 Gila:

skriven

Jättefin fåtölj! Såldes den?

6 Maria på tid & rum i Årsta:

skriven

Hurra vad kul!

Jag blev alldeles kär i tyget bakom fåtöljen :)

7 Christin:

skriven

Vad kul att ni var med ! Men min tidning har inte kommit än...

8 Anna:

skriven

Vad kul :) Jag prenumererar inte längre men borde börja igen eftersom jag ändå aldrig kan hålla mig från att köpa tidningen ;)

9 eli:

skriven

Ulrika och Christin: De som väntar på något gott... :-)

Alltdetgamlagoda: Du får ta och komma upp till Sthlm snart!

Karoline: Ja, det var trevligt.

Randiga tråden: Ja, och både du och Tusen vaser är ju också med i tidningen - bra utfall!

Gila: Hrrmmmmmm... ja, den såldes. För 400 kronor framåt stängningsdags. Orkade bara inte ta med den hem, den passade inte in i vårt nya hem. Så köparen (tror att han var handlare) gjorde ett riktigt kap.

Maria: Det var jättefint, sex meter. Någon fyndade...

Anna: Nä, då är det en bättre affär att prenumerera.

10 Eva Nilsson:

skriven

Vilken fin bild på ert bord! Kul att både du och jag var med i tidningen! Vi som älskar 50-tal.

Väl mött nästa år!

Kommentera här: