1 Larsson:

skriven

Trevligt - kanske även Du ansluter Dig till bil-, hus- och sakspottarnas skara?

2 Allt det gamla goda:

skriven

åhhhh, helt i min smak! så vackert.

3 Tusse:

skriven

Ja visst är det fint, oavsett om det fina är en katt som skuttar över, en koftkvinna som cyklar mellan, eller en Duett som står parkerad bland höstlöven.

4 Åsa:

skriven

Ååååååhhhhhhhhh!!! Vad är en bal på slottet jämfört med en sån miljö. Det huset. Vad finns där inuti? Den bilen. Vem kör den (om den nu går)? Tänk om det är en originalfarbror. Jag älskar sådana.

5 Gittan:

skriven

nej men oj vad vackert!

6 eli:

skriven

Larsson: Oj, oj, oj, Larsson. Jag har varit spanare i 30 år. Har bara inte gjort så många inlägg. Men här ett:

http://femtiotalsjakten.blogg.se/2008/december/roslagsrunda-1.html

Alltdetgamlagoda: Jag visste att du skulle gilla.

Tusse: Och sliten falu rödfärg är bäst av allt.

Åsa: Någon mekade med den! Huven var uppe och jag såg en person röra sig bakom ladan. Smygfotade....

Gittan: ja, det var det verkligen.

7 Skaffaren:

skriven

Landsbygd och Duett hör ihop. Jag såg en vid den lokala macken förra veckan.

Just detta exemplar verkar ha lite bredare fälgar, precis som min.

Duett är en bil man blir glad av.

Tack Eli.

8 Barbabok:

skriven

Hej!

Du har ett bloggpris att hämta hos www.bokbarba.blogspot.com :)

Hälsningar

Barbabok

Kommentera här: