Tips: En söt liten retropresent

På vissa sätt blir man aldrig mer än nio år. När jag fick syn på de små portmonnäerna vid disken
inne på Kapp-Ahl blev jag alldeles lycklig och måste ha. Jag gissar att många av er som läser
Femtiotalsjakten blir lika förtjusta. 29 pix, den perfekta minipresenten till en retromänniska.
Innehållet? Läppglans! Jag hade snabbt sönder ena låsknoppen på den prickiga, vet inte om det var jag
som var för hårdhänt eller om kvaliteten lämnar en del övrigt att önska.
Den söta necessären som portmonnäerna ligger på köpte jag i Precis en såns webbshop,
jag  visade bilder här.
1 Clinen:

skriven

Åh! Söta!!! Måste skaffa mig en sådan. =)

Svar: Fina börser, men inte riktigt min stil.
Eli

2 Anonym:

skriven

Vill du ha en ännu finare portmonä i riktigt snyggt retrotyg, då ska du kolla in Florin pysslars shop! Besökte hennes sommarbutik och köpte en del själv.
http://www.butikflorin.se/

Kommentera här: