Nä, nu blommar det!


Va! Räckte det inte med den där g-klaven från 1970-talet? Nu kommer här blommor i omisskännlig
1970-talsstil också... Vart är Femtiotalsjakten på väg?



Nej, 1970-talet är inte mitt favoritdecennium, vad gäller
estetik. Men när jag hittade mammas badpåse i en garderob
på landet blev jag glad. Man blir ju det, av de där färgglada
sjuttiotalarna. Så bagen får hänga med ner på bryggan i sommar!
1 Sussiesfyndhöran:

skriven

Håller med att 70-talet inte alltid där favoritperioden, har man upplevt det en gång känns det ofta soms det räcker. Men badkassen var riktigt härlig!

2 Gila:

skriven

Härligt! Den gillar jag skarpt!!

3 Emma:

skriven

Helt underbar! Så färgglad ju!

4 Linda:

skriven

Den var verkligen charmig! Och det blir väl perfekt att köra 70-tal på stranden/i båten/på picknicken! Så har man helt plötsligt tillåtit sig själv att köpa lite fler fina och roliga saker som annars inte skulle passa in där hemma. ;)

5 Allt det gamla goda:

skriven

vad har tagit åt eli? hon har ju blivit alldeles sjuttiotalsfierad!

6 Christin:

skriven

Kanonfin enligt mej. Men visst, 50-talsgrejer är inte dumt det heller :-)

7 Maria på tid och rum i Årsta:

skriven

Härligt! Håller med om att man blir glad av färgerna. Det har varit för mkt "kaffe-latte-färgat" de senaste åren.

Jag har just erkänt för mig själv att jag är galet tokig i 70-talet! Kommer bli total make over hemma.

Kommentera här: